Online marketing

Få flere kundehendvendelser med en ekspert i online marketing

Online Marketing konsulent

Online marketing der virker!

Skab mere salg, flere leads, og mere synlighed med den rigtige online marketing strategi og kommuniker gennem flere kanaler som Facebook, LinkedIn, Instagram, E-mails, Google Ads og SEO.

Nu vil jeg fortælle dig helt præcis hvordan jeg skaffer dig flere kundehenvendelser til din online business

1. Strategi

På baggrund af research fastlægges en strategi skræddersyet til dig, for hvad der skal gøres for at opnå de fremsatte mål. Vi afstemmer målsætning, økonomi, målgruppe og kommunikation.

2. Eksekvering

Når strategien er på plads arbejdes der med de udvalgte kanaler, hvor jeg opsætter, styrer og optimere indsatserne. Jeg arbejder b.la. med E-mail marketing, Facebook, Linkedin, Instragram, Google Ads og SEO.

3. Resultater

Effekten af markedsføringen måles og der fortages optimeringer, så du får mest muligt ud af dit marketing budget. Først når målsætningen opnås stopper mit arbejde.

pngwing.com

Marketing kanaler

De fleste af mine kunder får hjælp til

Facebook Ads

Med Facebook kan du nå ud til 3,8 millioner danske brugere, og du kan øge din eksponering overfor mange målgrupper og vækste din virksomhed. Facebook er en utrolig god kanal til at indsamle leads og målrette salg gennem retargeting.

SEO

SEO er organisk dvs. 'gratis' traffik til din hjemmeside fra Google. SEO er en langsigtet strategi, der kræver tid og tålmodighed, for at din forretning kan få en god placering på Google.

E-mail Marketing

E-mail Marketing er uundværlige for din online forretning til at kommunikere med din målgruppe om dit nyhedsbrev, produktlanceringer, kampagner, webinarer mm. Det fungerer ved, at vi får sat et automatisk E-mail flow op, der varmer dem op til salg af værdifuldt content.

Google Ads

Med Google Ads kan du øge din chancer for at få en topplacering på Google og fange kunderne med dine budskaber først. Jeg hjælper med at sætte det op i AdWords og holde styr på dine kampagner, mens du kan fokusere på forretningen.

Men hvad koster det?

Jeg laver skræddersyet løsninger til din forretning, derfor kan jeg ikke give dig en fast pris, før jeg kender dine ønsker og behov. Prisen afhænger af projektets omfang og krav, og der kan være ting du selv vil håndtere – det giver selvfølgelig en billigere pris. Vi kan have en uforpligtende snak om dig og din virksomhed, så kan jeg give dig en endelig pris.

Specialist i online markedsføring, der virker

Når du vælger mig som online marketing konsulent, sikrer du dig flere kundehenvendelser, og jeg tager mig af alt det, der flytter fokus fra forretningen

Freelance webdesigner MS Webpartner

Det siger andre om samarbejdet

Book et uforpligtende møde og hør om mulighederne

Lad mig høre mere om dine ønsker og udfordringer, så løser jeg dem for dig.

Send e-mail

Book 30 min online møde

Freelance webpartner Mads Sørensen

Mads Sørensen

Erfaren webdesigner og marketing ekspert med teknisk indsigt, pædagogisk tilgang og et skarpt øje for det grafiske udtryk.

Ofte stillede spørgsmål

Vores samarbejde starter med et møde, hvor vi finder den bedste løsning for din virksomhed. Primært mødes vi online, men kan også godt mødes fysisk, hvis det er praktisk muligt.
Du skal oprette en konto i Simplero, og den skal gøres aktiv.
Du skal gøre mig til administrator, så jeg kan hjælpe dig på din profil. Jeg viser dig hvordan.

Du kontakter mig, så vi kan få en god uforpligtende dialog omkring dine behov og deadlines. Bliver vi derefter enige om et samarbejde, går jeg i gang hurtigst muligt.

Jeg har øje for teknisk snilde, og har 2 års uddannelseserfaring i hjemmeside programmering hvor HTML, CSS, JS, PHP, SQL, Java og C# sidder på rygraden.

Jeg har kendskab til Simplero, og har brugt det i flere sammenhænge. Jeg hjælper også erfarne brugere af Simplero, der blot ønsker, at investere i at bruge mindre tid i programmet.

Jeg ønsker et ærligt og pålideligt samarbejde, hvor du får mest mulig værdi for dit budget. Får du ikke det hos mig, takker jeg pænt nej tak til opgaven.

Jeg noterer for hvert 15. påbegyndt minut, dvs. du trækkes ikke for 1 time, hvis jeg kun har brugt 30 min. Så får du mest ud af budgettet.

Tiden jeg bruger på opgaven, samt tid på kommunikation, emails, møder osv.